Marka STORM rozpoczyna sezon rowerowy z Anną i Robertem Lewandowskimi
Jedna z najdynamiczniej rozwijających się polskich marek rowerowych STORM kontynuuje w sezonie 2024 współpracę z Anną i Robertem Lewandowskimi, którzy inspirują Polaków do aktywnego, zdrowego i sportowego stylu życia. STORM rozpoczyna sezon dwoma konkursami - do 10 maja br. potrwa konkurs z udziałem Anny Lewandowskiej, natomiast w połowie miesiąca rozpocznie się edycja z Robertem Lewandowskim. W puli nagród są rowery marki, a także spotkanie z piłkarzem Reprezentacji Polski i klubu FC Barcelona.
Cieszymy się niezwykle z kolejnej odsłony naszej współpracy z Ambasadorami marki STORM – Robertem i Anną Lewandowskimi: światowej klasy piłkarzem oraz jego żoną, sportsmenką, mistrzynią karate i trenerką. Stanowią oni przykład wytrwałości w osiąganiu celów, jak również dużą inspirację dla innych, także w kontekście wartościowego spędzania czasu z rodziną i przyjaciółmi. Jak nikt inny motywują do uprawiania sportu i prowadzenia aktywnego trybu życia. Wsparcie marki STORM przez Ambasadorów w ubiegłym sezonie przyczyniło się do wzrostu naszej rozpoznawalności, a także rozpoczęcia przez kolejne osoby przygody rowerowej i jesteśmy pewni, że podobnie będzie w tym roku
–podkreśla Adam Ziętek, założyciel i właściciel marki STORM.
W ramach współpracy Ambasadorzy wspierają STORM w działaniach wizerunkowych. Przez kolejne miesiące będą obecni w mediach społecznościowych, akcjach promocyjnych, na billboardach sponsorskich oraz w materiałach POS, w tym w ramach kampanii pod hasłem: ‘Wyrusz w swoją drogę’.
Od 25 kwietnia do 10 maja br. na profilu STORM BIKES na Facebooku https://www.facebook.com/smstormbikes/ trwa konkurs z udziałem Anny Lewandowskiej. By wziąć w nim udział należy w komentarzu pod postem opisać przygodę, która wydarzyła się podczas aktywnego spędzania czasu z rodziną czy w gronie znajomych. Do wygrania jest rower z aktualnej oferty jednośladów tradycyjnych z oferty firmy, w tym MTB, City Line, Trekking czy Junior. W portfolio STORM znajduje się blisko 250 modeli rowerów turystycznych i miejskich, ponad 200 rodzajów jednośladów górskich, 60 typów rowerów dziecięcych, a także nowoczesne elektryki oraz gravele.
Z kolei 13 maja rozpocznie się konkurs z udziałem Roberta Lewandowskiego, w którym oprócz roweru STORM, do wygrania będzie spotkanie na żywo z piłkarzem polskiej kadry oraz hiszpańskiej FC Barcelona. STORM zaprasza do bieżącego śledzenia kanałów społecznościowych marki i aktywnego uczestnictwa w konkursach.
O STORM
To jedna z wiodących polskich marek, zajmująca się produkcją i montażem rowerów. Marka pojawiła się na rynku w 2015 roku i do dnia dzisiejszego stała się nr 3 pod względem produkcji i sprzedaży na polskim rynku. Założycielem marki STORM jest Adam Ziętek, który od samego początku aktywnie realizuje plan budowy jednej z najlepszych firm rowerowych.
Marka STORM dostępna jest w ponad 400 punktach dystrybucji, zlokalizowanych w całej Polsce. W portfolio produktowym znajdują się rowery MTB, trekkingowe, crossowe, miejskie oraz dziecięce, dopasowane do potrzeb zarówno kobiet, jak i mężczyzn, a także dzieci. W 2023 roku do oferty marki STORM trafiły rowery elektryczne oraz gravele.
Wszystkie jednoślady marki STORM produkowane są na nowoczesnej linii produkcyjnej, wyposażonej w bardzo dobrej jakości maszyny, służące do montażu rowerów. Do produkcji rowerów używane są komponenty wysokiej jakości. Każdy z wyprodukowanych jednośladów jest dokładnie sprawdzany zaraz po zakończeniu procesu produkcji pod kątem technicznym i jakościowym. Obecnie, zakład produkcyjny posiada moce produkcyjne na poziomie 250 000 szt. rocznie.
Źródło: TOUCH.PR