Marka STORM rozpoczyna sezon rowerowy z Anną i Robertem Lewandowskimi

Jedna z najdynamiczniej rozwijających się polskich marek rowerowych STORM kontynuuje w sezonie 2024 współpracę z Anną i Robertem Lewandowskimi, którzy inspirują Polaków do aktywnego, zdrowego i sportowego stylu życia. STORM rozpoczyna sezon dwoma konkursami - do 10 maja br. potrwa konkurs z udziałem Anny Lewandowskiej, natomiast w połowie miesiąca rozpocznie się edycja z Robertem Lewandowskim. W puli nagród są rowery marki, a także spotkanie z piłkarzem Reprezentacji Polski i klubu FC Barcelona.


 

Cieszymy się niezwykle z kolejnej odsłony naszej współpracy z Ambasadorami marki STORM – Robertem i Anną Lewandowskimi: światowej klasy piłkarzem oraz jego żoną, sportsmenką, mistrzynią karate i trenerką. Stanowią oni przykład wytrwałości w osiąganiu celów, jak również dużą inspirację dla innych, także w kontekście wartościowego spędzania czasu z rodziną i przyjaciółmi. Jak nikt inny motywują do uprawiania sportu i prowadzenia aktywnego trybu życia. Wsparcie marki STORM przez Ambasadorów w ubiegłym sezonie przyczyniło się do wzrostu naszej rozpoznawalności, a także rozpoczęcia przez kolejne osoby przygody rowerowej i jesteśmy pewni, że podobnie będzie w tym roku

–podkreśla Adam Ziętek, założyciel i właściciel marki STORM.

 

W ramach współpracy Ambasadorzy wspierają STORM w działaniach wizerunkowych. Przez kolejne miesiące będą obecni w mediach społecznościowych, akcjach promocyjnych, na billboardach sponsorskich oraz w materiałach POS, w tym w ramach kampanii pod hasłem: ‘Wyrusz w swoją drogę’.

Od 25 kwietnia do 10 maja br. na profilu STORM BIKES na Facebooku https://www.facebook.com/smstormbikes/ trwa konkurs z udziałem Anny Lewandowskiej. By wziąć w nim udział należy w komentarzu pod postem opisać przygodę, która wydarzyła się podczas aktywnego spędzania czasu z rodziną czy w gronie znajomych. Do wygrania jest rower z aktualnej oferty jednośladów tradycyjnych z oferty firmy, w tym MTB, City Line, Trekking czy Junior. W portfolio STORM znajduje się blisko 250 modeli rowerów turystycznych i miejskich, ponad 200 rodzajów jednośladów górskich, 60 typów rowerów dziecięcych, a także nowoczesne elektryki oraz gravele.

Z kolei 13 maja rozpocznie się konkurs z udziałem Roberta Lewandowskiego, w którym oprócz roweru STORM, do wygrania będzie spotkanie na żywo z piłkarzem polskiej kadry oraz hiszpańskiej FC Barcelona. STORM zaprasza do bieżącego śledzenia kanałów społecznościowych marki i aktywnego uczestnictwa w konkursach.

 

O STORM


To jedna z wiodących polskich marek, zajmująca się produkcją i montażem rowerów. Marka pojawiła się na rynku w 2015 roku i do dnia dzisiejszego stała się nr 3 pod względem produkcji i sprzedaży na polskim rynku. Założycielem marki STORM jest Adam Ziętek, który od samego początku aktywnie realizuje plan budowy jednej z najlepszych firm rowerowych.

Marka STORM dostępna jest w ponad 400 punktach dystrybucji, zlokalizowanych w całej Polsce. W portfolio produktowym znajdują się rowery MTB, trekkingowe, crossowe, miejskie oraz dziecięce, dopasowane do potrzeb zarówno kobiet, jak i mężczyzn, a także dzieci. W 2023 roku do oferty marki STORM trafiły rowery elektryczne oraz gravele.

Wszystkie jednoślady marki STORM produkowane są na nowoczesnej linii produkcyjnej, wyposażonej w bardzo dobrej jakości maszyny, służące do montażu rowerów. Do produkcji rowerów używane są komponenty wysokiej jakości. Każdy z wyprodukowanych jednośladów jest dokładnie sprawdzany zaraz po zakończeniu procesu produkcji pod kątem technicznym i jakościowym. Obecnie, zakład produkcyjny posiada moce produkcyjne na poziomie 250 000 szt. rocznie. 

 

 

Źródło: TOUCH.PR

Sklep.rowery.pl

Zapisy do Biegu Firmowego i FRRuuu 2024 ruszyły!

Wielki dzień dla świata sportu i biznesu! Tysiące pracowników weźmie udział w Biegu Firmowym i FRRuuu 2024. Zapisy ruszyły!


 


Aktywna integracja firmowa poza biurem? Wystartowały zapisy do wydarzeń dedykowanych pracownikom na skalę całego kraju. Najpierw charytatywna rozgrzewka - Bieg Firmowy rusza już 11 maja. Później czas na wrześniową przejażdżkę po ścieżkach rowerowych z FRRuuu - w aż pięciu miastach w Polsce!

 

Wspólne kroki w jednym celu!

Bieg Firmowy to już łącznie 2 283 518 zł przekazanych dla 79 małych bohaterów z Fundacji Everest. W charytatywnej sztafecie każdy zawodnik ma do pokonania dystans 5 km w szczytnym celu - wsparcia dzieci z niepełnosprawnościami, które wymagają kosztownego leczenia i rehabilitacji. Blisko 20 000 osób zaangażowało się w zeszłoroczną edycję wydarzenia. Ile dobra zostanie wybiegane w maju? Zapisz swoją firmę i dołóż cegiełkę do szczytnego celu!

 

Tysiące serc w jednym rytmie

W tym roku uczestnicy pobiegną w koszulkach z wyjątkowym motywem, który opiera się o fragmenty odcisków 13 podopiecznych Fundacji Everest. Dlaczego? Linie papilarne są charakterystyczne dla każdego z nas. Projekt podkreśla, że mimo różnic, tysiące ludzi potrafi zjednoczyć się we wspólnym celu jednego dnia.

 

2_zdj_BF-res.png

 

Zielone kilometry!

Z Biegiem Firmowym zadbasz również o środowisko. 12. edycja wpisuje się w założenia less-waste events, dzięki pakietowi GREEN RUN. Zawodnicy pobiegną w koszulkach z ekologicznego materiału, a za każdą osobę z tym pakietem, zostanie posadzone drzewo. Więcej szczegółów znajdziesz na https://biegfirmowy.pl/

 

Stawiaj na #experience, #EB i #CSR

Po majowym Biegu, czas na odjechany wrzesień! FRRuuu to gotowa przestrzeń do aktywnej integracji dla pracowników. Blisko 6000 uczestników z ponad 300 firm z poprzednich edycji pokonywało ok. 20 km trasy rowerowe, pełne atrakcji i łamigłówek, promując aktywny tryb życia, zdrowe nawyki oraz przesiadkę z samochodu na dwa kółka. Dodatkowo każda zgłoszona drużyna to 4 nowe, posadzone drzewa.

Oprócz odjazdowej zabawy, FRRuuu to miejsce do efektywnego team buildingu i promocji Twojej marki, produktów lub usług. Na wydarzeniu dostępne są dedykowane strefy - integracyjne oraz EXPO.

 

FRRuuu rusza w Polskę!

Rowerowa Gra Miejska odbędzie się w pięciu miastach. Wrocław, Warszawa, Poznań - tam kolejny raz rozkręci się miasteczko rowerowe i gra miejska we wrześniu. Na tym nie koniec! W tym roku FRRuuu zawita po raz pierwszy do Trójmiasta i Krakowa. Terminy poszczególnych eventów sprawdzisz na https://rajdrowerowy.pl/

 

Jak dołączyć do Biegu Firmowego i FRRuuu?

Bilety na oba wydarzenia znajdziesz na https://compani.pl/sklep/

Nie odkładaj niczego na później! Ilość miejsc jest ograniczona. Po wyczerpaniu puli startowej, ceny ulegną zmianie.

 

 4_zdj_FRR-res.jpg

 

Źródło: Compani 

Ruszają zapisy do Biegu Firmowego i FRRuuu 2024!

Aktywna i efektywna integracja firmowa? Już 1 lutego startują zapisy do jednych z najlepszych wydarzeń integrujących pracowników na skalę całej Polski. Największy bieg charytatywny we Wrocławiu - Bieg Firmowy rusza 11 maja. Najbardziej odjazdowa Rowerowa Gra Miejska FRRuuu rozkręci aż cztery miasta we wrześniu.


 

Pomoc z każdego zakątka świata!

Bieg Firmowy jest charytatywną sztafetą biegową dla pracowników firm, w której każdy zawodnik ma do pokonania dystans 5 km. Projekt jest wpisany w DNA Wrocławia już od 12 lat. Dla wielu przedsiębiorstw udział w Biegu, to już tradycja - wpisana w kalendarz na stałe. W 2023 roku wydarzenie wsparło ok. 20 000 osób, w tym ponad 11 500 biegaczy z 550 firm z całej Polski. Zawodnicy wybiegali rekordowe ponad pół miliona złotych! Ile dobroci przyniesie tegoroczna edycja?

Każdy krok stawiany jest w szczytnym celu - wsparcia małych bohaterów z Fundacji Everest, czyli dzieci z niepełnosprawnościami, które wymagają kosztownego leczenia i rehabilitacji. Uczestnicy pobiegną stacjonarnie we Wrocławiu oraz dołączą do pomocy z dowolnego miejsca na świecie, przy użyciu aplikacji mobilnej.

Sponsorem Głównym Biegu Firmowego, kolejny rok z rzędu, została firma będąca wieloletnim uczestnikiem wydarzenia - Hasco-Lek z Grupy Hasco. Dzięki tej współpracy, już 11 maja, tysiące uczestników ruszy w pogoń niesienia pomocy.

 

Zdj_BiegFirmowy_1-small.jpg

 

Jesień to jazda bez trzymanki (ale w kasku)!

Równolegle 1 lutego wystartują zapisy do 4. edycji FRRuuu - największej integracji rowerowej dla pracowników w Polsce. Uczestnicy wezmą udział w całodniowym evencie, rozwiązując zagadki i poruszając się po ścieżkach rowerowych.

Escape room na świeżym powietrzu? Sportowa rywalizacja? Emocje od startu, po samą metę? To właśnie najbardziej odjazdowa Rowerowa Gra Miejska! Pracownicy kilkuset firm pokonują ok. 20 km trasę rowerową, pełną atrakcji i zadań, promując aktywny tryb życia, zdrowe nawyki oraz przesiadkę z samochodu na dwa kółka. Projekt opiera się na założeniach less waste events, gdzie za każdego uczestnika zostanie posadzone nowe drzewo.

Zaangażowane firmy przyczyniają się do poprawy jakości powietrza w Polsce. Im więcej osób weźmie udział we FRRuuu, tym nasza planeta bardziej się zazieleni. Dzięki poprzednim edycjom i zaangażowaniu ponad 300 firm zostało posadzonych już blisko 6000 drzew!

 Zdj_FRRuuu_2-small.jpg

 

Jak dołączyć do Biegu Firmowego i FRRuuu?


Nie może Cię tam zabraknąć! Bilety znajdziesz już od 1 lutego 2024 na www.biegfirmowy.pl  i www.rajdrowerowy.pl 

Ilość miejsc jest ograniczona. Po wyczerpaniu puli startowej, ceny ulegną zmianie.

 

 

Źródło: Compani

Sklep.rowery.pl

Podsumowanie sezonu letniego przez firmę Trybeco

Letni sezon jest najważniejszy dla rynku rowerowego, to szczyt zainteresowania i okres, w którym branża czerpie profity budując sprzedaż i zysk w skali roku. Dla TrybEco, producenta rowerów i hulajnóg elektrycznych, było to bardzo udane lato mimo inflacji, sporej ingerencja rynku chińskiego oraz trwającej wojny w Ukrainie.


 

 

Według danych z końcówki sierpnia, porównując rok do roku udało nam się o blisko 100% zwiększyć obroty, czyli sprzedać prawie 2 razy tyle pojazdów co rok wcześniej. - mówi Tomasz Przygucki, założyciel TrybEco - Do końca roku prognozujemy osiągnięcie 4mln obrotu w odniesieniu do 2,4mln w roku 2022, a startując z poziomu niewiele ponad 1,2mln w roku 2021. To napawa optymizmem i daje wiarę, że nasze produkty przyjmują się na rynku.

 

E-commerce niezwykle ważny, ale tradycyjny kanał sprzedaży nadal istotny

Rosnąca rola e-commerce w branży rowerowej jest bardzo widoczna. Sklepy internetowe, platformy sprzedażowe i bezpośrednie dostawy stają się ważnymi kanałami sprzedaży dla producentów i detalistów, bo rowery też chętnie kupuje się w sieci i staje się to faktem. Spółka TrybEco jest od kwietnia 2023 głównym Partnerem Biedronka.Home - sklepu internetowego dyskontu w zakresie sprzedaży rowerów elektrycznych. Od tego czasu Biedronka wprowadziła do swojej oferty kilkaset rowerów pod marką Trybeco.


Jesteśmy niezwykle zadowoleni, z wprowadzenia i możliwości sprzedaży naszych produktów przez największą sieć dyskontową właśnie online – komentuje Tomasz Przygucki z TrybEco – Dla nas to doskonały krok w stronę rozwoju sprzedaży w sieci, ale nie uciekamy tylko do internetu. Wypracowaliśmy własną sieć franczyzową - mamy w Polsce ponad 100 partnerów oferujących nasze produkty, a w samym obecnym roku pozyskaliśmy 20 nowych umów franczyzowych i poszerzyliśmy dystrybucje w sklepach oraz rozwijamy sieć partnerów serwisowych co daje nam gwarancję, że nasze produkty można zobaczyć, dotknąć, przetestować oraz oczywiście serwisować.


Spółka Trybeco szuka rozwoju na rynkach lokalnych oraz w małych aglomeracjach. Niedawno podpisana umowa o współpracy i sprzedaży z ekspozycji rowerów elektrycznych w sieci sklepów rolniczych GRENE. GRENE to już 180 sklepów na terenie całego kraju i marka przodująca we współpracy z milionami ludzi z obszarów wiejskich, współpracę rozpoczęliśmy od pilotażu w 8 wytypowanych punktach, a jej wyniki pokazują duży potencjał na następne lata.
Wierzymy także, że rowery elektryczne staną się dzięki nam niezbędnym narzędziem w prowadzeniu gospodarstwa rolnego dając możliwość szybkiego, komfortowego a przy tym taniego przemieszczania się pomiędzy miejscami, w których prowadzone są prace rolne – o współpracy mówi Tomasz Przygucki.


Plany na przyszłość i chiński dumping

Mimo sukcesów firma ostrożnie podchodzi do kolejnych planów. Przedsiębiorstwo jest nadal na etapie wzrostu, w rozpatrywaniu ma wniosek UE na blisko 1mln na rozwinięcie rozwiązań IT dla najmu, sharingu i zarządzania flotowego rowerami, hulajnogami i skuterami elektrycznymi. Prowadzi zawansowane rozmowy na wyprodukowanie i instalację kolejnych stacji do dokowania i ładowania elektrycznych pojazdów mikromobilnych, które wkrótce zaowocują zamówieniami. To ma dać szansę i rozwiązanie problemu nieuporządkowanych hulajnóg w przestrzeniach miast, osiedli i centrów handlowych.


Na fali optymizmu, wzrostu sprzedaży i ogólnego okresu dynamicznego wzrostu zainteresowania rowerami i hulajnogami elektrycznymi polscy producenci mają też mimo wszystko obawy w związku z pojawieniem się na polskim i zachodnim rynku coraz większej ilości importowanego sprzętu, głównie z Chin, który sprzedawany jest po zaniżonych cenach, bez wsparcia serwisowego, często z ominięciem opłat celnych czy fiskalnych.


Widzimy i mówię tu w swoim i podejrzewam całej branży imieniu coraz większy udział w sprzedaży rowerów, które nie są markowe, nie mają wsparcia serwisowego, często sprowadzonych taniej bo z pominięciem opłat celnych - mówi Tomasz Przygucki z Trybeco. - Brak regulacji, ustaleń prawnych w EU powoduje, że rodzimi producenci płacący opłaty skarbowe i spełniający normy borykają się z coraz szerszą konkurencją dostępna od ręki na rynku – o zagrożeniach mówi Tomasz Przygucki.


Rower na subskrypcje pomysłem na rozwój w 2024

TrybEco podjęło też w ostatnim czasie strategiczne kroki umożliwiające subskrybowanie i wynajmowanie rowerów elektrycznych na szeroką skalę w całej Polsce. Model biznesowy oparty jest o współpracę z dwiema bardzo dynamicznie rozwijającymi się platformami GLEEVERY oraz PLENTI. Model daje możliwość używania roweru TRYBECO bez konieczności jego zakupu i rezygnacji z usługi w dowolnej chwili. Nowa usługa rozwijana jest ze wszystkimi Partnerami handlowymi Trybeco oraz jako benefit pracowniczy dający pracownikom wielu firm możliwość nieograniczone dostępu do rowerów elektrycznych i zastąpienia często samochodów służbowych rowerem ze wspomaganiem.

 

Źródło: ahavapr

Sklep.rowery.pl

Czesław Lang informuje że Tour de Pologne zawita do Niemiec

Na zaproszenie ambasadora Polski w Niemczech Dariusza Pawłosia do Berlina przyjechał dyrektor generalny Tour de Pologne Czesław Lang na spotkanie z przedstawicielami landów Saksonii Michaelem Eggertem i Conradem Clemensem oraz Brandenburgii Macusem Mildenbergerem. 

Czytaj dalej

Patronat / Współpraca

TdP 2024 LOGO

Orlen Wyścig Narodów 2023

 

 

Podkarpacka-Liga-Rowerowa

MaratonMTB.PL

 

 

 

Tauron Lang Team Race psr  Mistrzostwa Polski w kolarstwie szosowym

  LOGO Vienna Life Lang Team Maratony Rowerowe  BIKE DAYS logo  NT150px 

   logo face black   150cm   PĘTLA KOPERNIKA

Harpagan 52 - Człuchów