Otwarcie Shimano Service Center
W piątek 12 kwietnia w Warszawie odbyła się ciekawa uroczystość - otwarto pierwsze w Polsce Shimano Service Center. Koncept Shimano Service Center został stworzony, żeby zapewnić konsumentowi XXI wieku doskonałą obsługę detaliczną oraz serwis na najwyższym poziomie. Technologie stosowane przez Shimano stają się coraz bardziej zaawansowane i wyrafinowane, oferując użytkownikowi jakość działania na poziomie, który jeszcze kilka lat temu była nieosiągalny.
Wystarczy spojrzeć chociażby na technologię Di2, hamulce tarczowe Ice Tech czy skomplikowane i niemal doskonałe piasty wielobiegowe.
Pierwszy w Polsce punkt Shimano Service Center został stworzony przy współpracy ze znaną w Warszawie marką sklepów rowerowych - Airbike. Właściciel sieci, Mikołaj Pytel, sam oczywiście również jest wielbicielem dwóch kółek napędzanych siłą mięśni.
Przybyłym na otwarcie gościom, przedstawicielom branży i prasy rowerowej, zaprezentował swój nowootwarty sklep. Przygoda Mikołaja z handlem i usługami rowerowymi zaczęła się właśnie w tym miejscu - 11 lat temu przy ulicy Dereniowej 6. Dziś dzięki współpracy z Shimano Polska mieści się tu nowoczesny serwis, wyspecjalizowany w technologiach, które trafiają pod przysłowiowe strzechy wprost z szos i tras najbardziej prestiżowych światowych wyścigów w wielu kolarskich dyscyplinach.
Mikołaj Pytel przywitał gości i przedstawił swoją firmę oraz plany na najbliższą przyszłość.
Następnie Dariusz Borowiak, szef marketingu Shimano Polska zaprezentował szczegóły konceptu, a w szczególności korzyści, jakie dzięki Shimano Service Center zyska konsument:
-Znajdzie sklep rowerowy wyspecjalizowany w zakresie części Shimano.
-Otrzyma najlepszy i najszybszy serwis oraz obsługę posprzedażową komponentów Shimano.
-Skorzysta z przystępnego źródła informacji o wysokiej jakości komponentów Shimano, którą może sprawdzić i przetestować.
-Uzyska pomoc w doborze oryginalnych części zamiennych Shimano.
Następnie Arek Płonka wręczył mechanikom zatrudnionym w sklepie Airbike Certyfikaty, poświadczające ich fachową wiedzę. Sławek, Krzysztof, Bartek i Maciej to prawdziwi pasjonaci o ogromnej wiedzy i doświadczeniu, a szkolenia prowadzone przez Arka pogłębiły ich wiedzę.
Na koniec krótko przedstawiono nową grupę elektroniczną - Dura-Ace 9000 Di2, Kuba Mroczyński z działu marketingu w ciekawy sposób porównał obecne komponenty do pierwszych części z tej najwyższej grupy szosowej, powstałej 40 lat temu.
Dyskusjom w kuluarach, prowadzonych przy kawie i sushi, nie było końca, przybyli goście deklarowali, że z niecierpliwością oczekują otwarcia Shimano Service Center w kolejnych miastach.
W sobotę warszawscy rowerzyści mogli skorzystać z promocji, zorganizowanej z okazji wielkiego otwarcia. 20% rabatu na kasety i łańcuchy oraz 50% na usługę wymiany tych części zachęciło wiele osób do oddania swoich maszyn w ręce specjalistów z Shimano Service Center.