Quest i Tour de Pologne: 10 lat współpracy
Tour de Pologne UCI World Tour kontynuuje współpracę z firmą Quest. Producent strojów będzie odpowiedzialny za produkcję koszulek kolarskich na wszystkie wyścigi organizowane przez Lang Team.
Tour de Pologne UCI World Tour kontynuuje współpracę z firmą Quest. Producent strojów będzie odpowiedzialny za produkcję koszulek kolarskich na wszystkie wyścigi organizowane przez Lang Team.
17 maja marka rowerowa STORM wystartowała z pierwszą kampanią wizerunkową, której bohaterami są jej Ambasadorzy - Robert i Anna Lewandowscy. Pierwszy spot pod hasłem “Wyrusz w swoją drogę” oraz materiały promocyjne z wizerunkiem Ambasadorów i rowerów STORM są już rozpowszechniane na platformach online oraz w telewizji. Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki i dotarcie z informacją o jej produktach do szerokiego grona odbiorców.
Aż 58 proc. posiadaczy rowerów uważa, że najcenniejsze w ubezpieczeniu roweru jest odszkodowanie po kradzieży. Eksperci Mondial Assistance przypominają, że warto zabezpieczyć jednoślady, w szczególności te sprezentowane dzieciom i młodzieży w okresie komunijnym i wakacyjnym – w ten sposób można się ochronić przed dodatkowymi wydatkami po kradzieżach czy zapewnić opiekę medyczną poszkodowanym w następstwie nieszczęśliwych wypadków.
Nie pobiegnę już tak szybko na nartach, ale za to można zrobić coś dużo lepszego w innych sferach życia – mówi Justyna Kowalczyk-Tekieli, dwukrotna mistrzyni olimpijska. Jak wygląda jej sportowa emerytura u boku alpinisty, kiedy wsiądzie na rower elektryczny i czemu jej syn nie będzie musiał słuchać wykładów o ciężkiej pracy?
Weekend przeznaczony dla miłośników aktywnej turystyki rowerowej. Jazdy pośród bezkresnych lasów, wśród jezior i z dala od tłumów w otoczeniu dziewiczej przyrody.
14-letni Szymon z Bełchatowa daje drugie życie starym rowerom. Nie jest to zainteresowanie typowe dla jego rówieśników, ale dla niego ma to ogromne znaczenie.